Har du brukt en sats som ikke støttes?
Visma støtter ikke bruk av egendefinert sats, du må bruke en av de ordinære satsene.
Koblingen kan være utgått
Dersom du har brukt en ordinær sats, og det likevel feiler, er det mest sannsynlig et problem med koblingen mellom Visma og Autogear. Det kommer av at Visma med jevne mellomrom nullstiller alle sikkerhetsnøkler, og man må generere en ny. Det løser man ved å opprette koblingen på nytt.
Slik gjør du det:
1. Gå til https://expense.visma.net/expense/appModules/externalServices/index.xhtml og slett Autogear som en ekstern tjeneste. Det gjør du ved å trykke på søppelbøtta
Du er nå ferdig på Visma Expense og gjør resten på din Autogear-konto.
2. Gå til https://app.autogear.com/dashboard/vismaauth
2.1 Trykk på Deaktiver
2.2 Trykk på Aktiver og legg inn ditt Visma brukernavn og passord på nytt
3. Autogear skal nå på nytt være lagt inn som en ekstern tjeneste på samme link som punkt 1.
Les mer om Visma-integrasjonen https://helpcenter.autogear.no/hc/no/articles/360000572711-Integrasjon-Visma-Net-Expense
Kommentarer
0 kommentarer
Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.