Ved å aktivere integrasjonen kan du sende turer fra Autogear til din Visma-konto.
Slik aktiverer du integrasjonen
Gå til https://app.autogear.com/dashboard/vismaauth
Logg inn med ditt Visma brukernavn og passord (ikke Autogear)
Hvilke turer kan du sende
- Alle turer som er i din Autogear Utboks. Det vil si turer med et kronebeløp høyere enn 0,-
- Alle turer med ordinære satser (Visma støtter ikke egendefinerte satser)
- Turer som ikke allerede er på Visma
Slik sender du turer
Gå til https://app.autogear.com/dashboard/outbox
Legg til en eller flere turer og følg veiviseren. Velg 'Send til Visma'.
Det er også påkrevd å huke av for 'Send som epost' eller 'Last ned', slik at du få en egen kopi av hva som er sendt til Visma.
Her finner du turene på din Visma-konto?
- Logg deg inn på Visma .Net Expense.
- Gå til New mileage
- Sett et navn på Claimet
- Importer Transactions og følg veiviseren i Visma .net expense
Marker kravet som fullført på Autogear
- Når du vet at turene er korrekte og ferdig behandlet i Visma kan du markere kravet som fullført i Autogear. Da 'låser' du turene og unngår at de feilaktig blir utbetalt flere ganger.
Hvordan vet du hvilke turer som er sendt?
Alle turer som er vellykket sendt merkes med en Visma-logo
Kan jeg sende de samme turene på nytt til Visma?
Duplikater er ikke tillatt. Slett tur(ene) på Visma før du kan sende på nytt.
Hva gjør du hvis det er feil på turene som allerede er sendt til Visma?
Turene som er sendt til Visma kan kun redigeres før de er markert som fullført i Autogear Utboks.
Kommentarer
0 kommentarer
Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.